Apie mus

UAB BALTIC FOOD TECHNOLOGIES

profesionaliai užsiima daržovių sandėlių vėdinimo įranga, šaldymo sistemų projektavimu, pardavimu, įdiegimu, bei techniniu aptarnavimu. Įmonė siūlo šiuolaikinius ir nestandartinius sprendimus, pasaulyje lyderiaujančių gamintojų produkciją ir garantuoja nepriekaištingą visos įdiegtos įrangos darbą.

Ko gero, Jūs turite klausimų kaip įsirengti valgyklą, šaldymo kamerą, liofilizatorių ar daržovių apdorojimo liniją. Susisiekite su mumis ir kvalifikuotas, turintis didelę praktinę patirtį, mūsų įmonės kolektyvas, atsakys į Jums iškilusius klausimus, padės priimti tinkamą sprendimą ir nurodys teisingą kelią pasirenkant įrangą, neleisdamas pasiklysti siūlomos įrangos galybėje. Įmonė yra sukaupusi didelę darbo patirtį, dirbant ir su didelėmis ir su individualiomis mikro įmonėmis.


Įmonės serviso specialistai vykdo techninę priežiūrą, vėdinimo, šaldymo techninę priežiūrą, restoranų įrangos garantinę bei pogarantinę priežiūrą, atlieka įrangos aptarnavimo darbus. Pagrindinis įmonės tikslas dirbant su klientais – individualus kiekvieno kliento poreikių ir problemų išsiaiškinimas ir analizavimas, teisingas ir optimalus įrangos parinkimas, vadovaujantis principu „kaina ir kokybė“, profesionalus ir kokybiškas montažas, bei atsakingas požiūris tiek į seną, tiek į naują klientą.

Pagrindiniai įmonės klientai, tai stambūs ūkininkai ir žemės ūkio produkcijos perdirbėjai. Taip pat bendradarbiaujame su Lietuvos Sodininkystės ir Daržininkystės instituto biotechnologijos katedra. Įmonė įstojusi į Lietuvos Daržovių Augintojų asociaciją, kur kas mėnesį rengiamos konferencijos ir seminarai, rengiame savo įmonės pristatymus ūkininkams. Taip pat esame Lietuvos maisto klasterio nariai.

Kaip mes dirbame?

Jeigu Jūs dirbsite su mumis, iš karto pastebėtumėte BALTIC FOOD TECHNOLOGIES privalumus: įmonės darbuotojai visada įdėmiai įsiklausys į Jūsų problemą ir tik išsamiai įsigilinę pradės ją spręsti. Įmonėje dirba tikri savo srities specialistai, jūs gausite profesionalią pagalbą bei konsultacijas. Mes siekiame konkrečių ir realių tikslų, o savo žiniomis bei patirtimi visada pasidaliname su savo klientu. Tik išklausius kliento pageidavimus ir kiek galima daugiau įsigilinus į kliento veiklą, pradedame darbą prie konkretaus projekto. Pirmiausia bandoma atsakyti į klausimus: “Kas tiksliai reikalinga ir kam tai reikalinga, tiksliau, kur tai bus naudojama?”. Išaiškiname ko klientas gali tikėtis iš vienos ar kitos įrangos, vieno ar kito sprendimo, už ką moka pinigus, kokia ekonominė nauda. Esame įsitikinę, kad mūsų žinių ir patirties apjungimas yra teisinga kryptis dirbant su savo klientais. Tai leidžia išvengti klaidų, užtikrina efektyvius ir gerus rezultatus, per įmanoma trumpiausią laiką. Dėka ilgo ir patikimo darbo su pirmaujančiomis užsienio kompanijomis, įgyjome neįkainuojamos patirties dirbdami su šaldymo įranga, kondicionavimo ir prekybine įranga.

Mūsų vizija – būti pirmaujančia racionalių inovacijų ir techninio aptarnavimo paslaugų bendrove. Vykdome skaidrią ir atsakingą verslo praktiką visose veiklos grandyse. Viena iš svarbiausių įmonės vertybių – pagarba klientams ir darbuotojams. Veikiame sąžiningai, todėl visi įmonės pasiekimai – mūsų darbuotojų profesionalumo ir ilgamečių pastangų rezultatas.



Pagrindiniai mūsų darbo etapai:

Problemos išanalizavimas ir užduoties iškėlimas

Šiame etape mes išanalizuojame užduotis, kurias yra iškėlęs klientas. Išklausome kliento norus bei pageidavimus, reikalavimus, kad vėliau galėtume tiksliai žinoti, kokią įrangą ir kokias paslaugas pasiūlyti.

Biudžeto ir įvykdymo terminų įvertinimas – pasiūlymo parengimas

Apdorojus gautą informaciją iš kliento, suformuojamas komercinis pasiūlymas. Kadangi mes jau žinome, ko pageidauja klientas, pateikiame jam pasiūlymą nurodydami tikslius siūlomos įrangos parametrus, sumontavimo, pristatymo terminus bei atsiskaitymo sąlygas, kurios kiekvienam klientui individualios.

Sutarties pasirašymas

Sutarus dėl pasiūlytos įrangos bei sąlygų, nurodytų komerciniame pasiūlyme, mes pasirašome sutartį ir pradedame projekto realizavimą.

Projekto realizavimas

Prasideda kruopštus ir atsakingas darbas. Pradedant nuo įrangos užsakymo, pristatymo, sumontavimo ir baigiant įrangos paleidimu ir paruošimu darbui. Tai sudėtingas ir atsakingas procesas, kurio metu pastoviai palaikomas atgalinis ryšis su klientu. Realizuojant bet kokio sudėtingumo projektą, visada bendraujama su klientu, išklausomos pastabos, pageidavimai darbų eigoje. Glaudžiai bendraujant ir diskutuojant, pasiekiamas geriausias galutinis rezultatas – patenkintas ir nenuviltas klientas, tinkamai veikianti sumontuota įranga.

Projekto pridavimas

Tai abiem pusėm turbūt maloniausia dalis. Klientas patenkintas, kad pagaliau gavo tą, ką norėjo, o mes, kad galėjome padėti dar vienam klientui. Įranga paleidžiama, išbandoma ir perduodama klientui. Kliento atstovas apmokomas kaip teisingai reikia prižiūrėti ir eksploatuoti įrangą, pateikiamos instrukcijos ir rekomendacijos. Projekto pridavimas įforminamas priėmimo-perdavimo aktu.

Ryšio palaikymas.

Pridavus ir paleidus įrangą nepamirštame kliento. Konsultuojame telefonu, o reikalui esant atvykstame į vietą, kad padėtume atsakyti į iškilusius klausimus, paaiškinti vartojimo ypatumus. Atsiradus gedimams, kurių klientas negali pats pašalinti, suteikiama skubi pagalba – klientas mums svarbiausias.

Procesas
Projekto
paruošimas
Sąmatos
sudarymas
Įrangos
atgabenimas
Sumontavimas
Garantija ir
servisas
Svarbu
Problemos išanalizavimas ir užduoties iškėlimas

Šiame etape mes išanalizuojame užduotis, kurias yra iškėlęs klientas. Išklausome kliento norus bei pageidavimus, reikalavimus, kad vėliau galėtume tiksliai žinoti, kokią įrangą ir kokias paslaugas pasiūlyti.

Biudžeto ir įvykdymo terminų įvertinimas – pasiūlymo parengimas

Apdorojus gautą informaciją iš kliento, suformuojamas komercinis pasiūlymas. Kadangi mes jau žinome, ko pageidauja klientas, pateikiame jam pasiūlymą nurodydami tikslius siūlomos įrangos parametrus, sumontavimo, pristatymo terminus bei atsiskaitymo sąlygas, kurios kiekvienam klientui individualios.

Sutarties pasirašymas

Sutarus dėl pasiūlytos įrangos bei sąlygų, nurodytų komerciniame pasiūlyme, mes pasirašome sutartį ir pradedame projekto realizavimą.

Projekto realizavimas

Prasideda kruopštus ir atsakingas darbas. Pradedant nuo įrangos užsakymo, pristatymo, sumontavimo ir baigiant įrangos paleidimu ir paruošimu darbui. Tai sudėtingas ir atsakingas procesas, kurio metu pastoviai palaikomas atgalinis ryšis su klientu. Realizuojant bet kokio sudėtingumo projektą, visada bendraujama su klientu, išklausomos pastabos, pageidavimai darbų eigoje. Glaudžiai bendraujant ir diskutuojant, pasiekiamas geriausias galutinis rezultatas – patenkintas ir nenuviltas klientas, tinkamai veikianti sumontuota įranga.

Projekto pridavimas

Tai abiem pusėm turbūt maloniausia dalis. Klientas patenkintas, kad pagaliau gavo tą, ką norėjo, o mes, kad galėjome padėti dar vienam klientui. Įranga paleidžiama, išbandoma ir perduodama klientui. Kliento atstovas apmokomas kaip teisingai reikia prižiūrėti ir eksploatuoti įrangą, pateikiamos instrukcijos ir rekomendacijos. Projekto pridavimas įforminamas priėmimo-perdavimo aktu.

Ryšio palaikymas

Pridavus ir paleidus įrangą nepamirštame kliento. Konsultuojame telefonu, o reikalui esant atvykstame į vietą, kad padėtume atsakyti į iškilusius klausimus, paaiškinti vartojimo ypatumus. Atsiradus gedimams, kurių klientas negali pats pašalinti, suteikiama skubi pagalba – klientas mums svarbiausias.